Radionica „Kako razumeti igru i pokret?”


Glavna tema radionice „Kako razumeti igru i pokret?” koja je održana 16. decembra u KS Barka, je igra kao medijum komunikacije a fokus je usmeren na njene psihološke aspekte. Cilj je da se učesnici upoznaju sa različitim mogućnostima tumačenja značenja plesa, određene koreografije ili pokreta, da razmene svoja iskustva o tome šta ljudi najčešće saopštavaju kroz igru, koje tehnike koriste i kako taj odigran sadržaj publika razume. Zamišljeno je da se učesnici stavljanjem u ulogu koreografa, izvođača i publike približe različitimmogućnostima razumevanja igre. Radionica je namenjena svima koji žele da rade na otkrivanju, istraživanju i razumevanju uloge koreografa, izvođača i publike u stvaralačkom procesu kreiranja i izvođenja igre. Namenjena je i stručnjacima različitih oblasti koji su zainteresovani da steknu uvid u to na koji način se različite psihološke tehnike tumačenja značenja primenjuju u oblasti psihologije plesa i umetničke igre. Autorka i voditeljka radionice je dr Maja S. Vukadinović, profesorka psihologije stvaralaštva na Visokoj školi za kulturu i komunikacije u Beogradu, naučni saradnik u oblasti psihologije i osnivač, pedagog i koreograf u Novosadskom centru za istraživanje plesa i umetnost flamenka – La sed gitana. Autorka je brojnih naučnih i stručnih radova iz oblasti psihologije stvaralaštva među kojima su najznačajnije monografije Flamenko – između tišine i usklika (2002), Doživljaj umetničkog dela u psihologiji stvaralaštva (2017) i Psihologija plesa i umetničke igre (2019).


Kulturna stanica Barka
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.